Aeroplani i Leh Kaçinskit ka filluar të aterojë pa leje, pohon një dispeçer rusMoskë, 13 prill (MIA) - Bordi i aeroplanit të presidentit polak nuk u dakordua me instruksionet e kullës së kontrollit në Smolensk dhe nuk transmetonte informacione kryesore për lartësinë e makinës gjatë aterimit, pohon koloneli nga rezerva Anatoli Muraviev, i cituar nga gazeta "Kosmolskaja pravda".
Më 10 prill Mraviev, ish-shef i sistemit të sigurisë së fluturimeve ushtarake, ndërsa tani aviodispeçer i njësiteve ushtarake, ka qenë në grupin e dispeçerëve në aeroportin "Sevrnij" në Smolensk, i cili duhej ta pranonte aeroplanin me delegacionin polak.
Sipas Muraviev, ditën e njejtë në aeroportin është dashur të aterojnë edhe dy aeroplanë. I pari JAK-40 ka ateruar me sukses, ndërsa i dyti IL-76 është riorientuar drejt aeroportit të Moskës "Vnukovë" për shkak të dukshmërisë së keqe në Smolensk.
"Aerpolani i tretë ka qenë ai presidencial Tu-154. Ai ka mbërritur më vonë, kur koha ka filluar të përkeqësohet", tha Muraviev. "Në fillim ai filloi të aterojë drejt pistës, pa mënjanime. Shefi tri herë i ka urdhëruar bordit që të bëjë rreth të dytë, por ekuipazhi nuk e dëgjoi edhe krahas asaj që dispeçerët paralajmëruan se dukshëmëria është e keqe dhe duhet të orieontohet drejt një aeroporti tjetër", tha Muraviev.
Në pyetjen çfarë kanë qenë veprimet e dispeçerëve në këtë situatë, Muraviev u përgjigj: "Kur ekuipazhi nuk i dëgjoi urdhërat, dispeçerët kanë mundur vetëm të vazhdojnë "ta udhëzojnë aeroplanin" dhe ta vëzhgojnë. Është bërë një kthesë, por menjëherë pas kësaj u rrëzua.
Në intervistën për sajtin infromativ "Lajf njuz", Pavel Plusnin, i cili e ka drejtuar aterimin e aeroplanit presidencial, gjithashtu pohoi se piloti nuk ka informuar për çfarë lartësia lëvizë makina.
Sipas Plusinit, dispeçerët i kanë propozuar pilotit ta orieontojnë drejt aeroportit rezerv, por ai ka refuzuar me fjalët: "Kam mjaft karburant, do të bëj një kthesë dhe nëse nuk arrij të ateroj do të shkoj në një aeroport rezerv".
|