Зелен чај против рак на простата
 Редовното консумирање на зелен чај ја спречува појавата на рак на простата, покажуваат најновите истражувања кои ги спроведе јапонското министерство за здравство. Дванаесетгодишното истражување е спроведено на 50.000 мажи од различни краеви од Јапонија, на возраст од 40 до 69 години. Резултатите говорат дека лицата кои дневно пијат помалку од една шолја зелен чај имаат поголеми шанси да заболат од рак на простатата, за разлика од мажите кои дневни пиеле по пет шолји на ден. Редовното консумирање на зелен чај воопшто не влијаело на натамошниот развојот на ракот. Кетехинот кој се наоѓа во зелениот чај, според научниците може да ги неутрализира факторите кои доведуваат по развој на рак на простата. {Д.Т}
|