четврток, 20.03.2008

  IDIVIDI Мени
Здравје / Исхрана

Девојчињата и нарушената исхрана

Најновите истражувања покажуваат дека девојчињата кои страдаат од хиперактивно нарушување и не можат да се концентрираат, нарушување познато како ADHD (attention deficit hyperactivity disorder) почесто имаат проблеми со исхраната, се вели во студијата спроведена од Универзитетот во Вирџинија.

Истражувањето вклучило 140 девојчиња со ADHD и 88 девојчиња кои го немале ова нарушување.

“Девојчињата со ADHD се на поголем ризик да заболат од анорексија или гојазност кога ќе бидат адолесценти. Пред се заради тоа што импулсивното однесување кое е составен дел на ADHD ќе ги издвои од нивните соученици” – вели лидерот на студијата Амори Миками.

“Кога ќе остарат импулсивноста нема да им дозволи да задржат одредено темпо во исхраната, и тоа би резултирало со хронично изгладнување или прејадување” – додава тој.

Според оваа студија, нарушувањето (ADHD) е најчесто предизвикано од непознати генетски фактори, но и од родители кои премногу го критикуваат детето додека е мало.

ADHD ги погодува 5% од дечињата во претшколска возраст.

(И.Ј)




Како да издржите во диетата
Девојчињата и нарушената исхрана
Медитеранска исхрана во листата на UNESCO
Премногу овошје – болки во стомакот
Адитивите во храната и хиперактивноста кај децата
Кока колата и бубрезите
Протеините го намалуваат крвниот притисок
Со грашок против умор
Мед и цимет како лек
Тајна на одржување на вито тело
Зошто лимонот е посебен?
Што не штити од рак на дебелото црево?
Суви сливи за појаки коски
Умира Британската кујна
Биди среќен – јади сладолед
Здрава исхрана спречува појава на рак на јајници
  IDIVIDI Сервиси
Multibox
Мое видео
Chat
Фото
MAXarena
Webmail
Кој е кој
Download
E-cards
Форум
Games
Именик
Огласи
Речник
detsko zdravje
Пребарување
Пребарување по клучен збор во содржина
МТnet WEBmail
user:
pass:
Логирање на Web пошта
IDIVIDI Речник
Powered by MagnumPRO
Download
A1 телевизија
IDIVIDI™, Copyright МТ - 2004
преземи