недела, 08.06.2008

  IDIVIDI Мени
Избори 2008
Здравје / Исхрана

Со алкохол против артритис

Научниците на шведскиот Каролинска институт го испитувале дејството на алкохолот врз некои болести.

Истражувањето покажало дека лицата кои неделно пијат по пет чаши алкохол имаат за речиси 50 отсто помал ризик од реуматски арттритис, за разлика од лицата кои не пијат, или помалку пијат алкохол.

Сепак, научниците предупредуваат дека преголемото консумирање на алкохол придонесува за зголемување на ризикот од здравствени проблеми, поради што е неопходно да се најде мера и да се пие оптимално.

Истражувачот др. Хенрик Калберг истакнал дека истражувањето исто така укажало и за штетноста на пушењето. Пушењето претставува еден од најзначајници ризици за развој на реуматски артритис.

(Д.Т)




Наjновo од Здравје
7 нови правила против маснотиите во крвта
Забни инпланти - скапо, но трајно решение
Диета со грозје
Природни напивки за разладување
Со алкохол против артритис
Диети кај децата имаат контра ефект
Ладната вода сепак најдобра за изгореници
„Волшебно овошје“ - од киселo во благо
Азиска тиква против дијабетес
Диета ако имате...
Млекото ја намалува телесната тежина
Диета за болестите на црниот дроб
Пицата извор на антиоксиданси
  IDIVIDI Сервиси
Multibox
Мое видео
Chat
Фото
MAXarena
Webmail
Кој е кој
Download
E-cards
Форум
Games
Именик
Огласи
Речник
detsko zdravje
Пребарување
Пребарување по клучен збор во содржина
WEBmail
user:
pass:
Логирање на Web пошта
IDIVIDI Речник
Powered by MagnumPRO
Download
A1 телевизија
IDIVIDI™, Copyright Македонски Телеком - 2004
преземи