понеделник, 23.06.2008

  IDIVIDI Мени
Клуб на пријатели
Euro 2008
Здравје / Исхрана

Омега-3 масните киселини и очните болести

Јадењето на храна богата со омега-3 масни киселини, како што е рибата, би можело да им помогне на некои луѓе за 1/3 да го намалат ризикот од сенилна дегенерација на макулата, покажало истражувањето објавено во „Annals of Ophthalmology“.

Омега-3 масните киселини се витален дел од ретината и постои можност недостатокот на оваа хемикалија да го поттикне процесот на оваа болест, вели доктор Елеин Чанг, која ја предводела студијата. Истражувањето е извршено со споредбена анализа на девет студии кои заедно опфаќаат 88.974 лица, од кои 3.000 имаат сенилна дегенерација на макулата.

Анализата покажува дека исхраната која е богата со риба, односно во која барем два пати неделно е вклучена рибата е поврзана со намалувањето на ризикот од оваа болест.

Со оглед на тоа што анализата не дава цврсти докази, др. Чанг не препорачува промена на диетата.

„Има премалку докази во постојната литература, малку студии и неколку нецелосни клинички истражувања кои би ја поддржале рутинската исхрана за спречување на болеста“, вели Чанг.

Досега е утврдено дека пушењето е еден од ризиците за развој на сенилна дегенерација на макулата.


Наjновo од Здравје
Омега-3 масните киселини и очните болести
Херпес зостерот е наследен
Со обилен појадоk до вита става
Сладолед за добро расположение и здравје
Не го одбегнувајте лебот
Кажете му стоп на „атлетското стапало“
Кафето не е штетно
Соковите од зеленчук поздрави од овошните
Здрава храна - здрави заби
Исхраната и шеќерот
Неколку совети за печурките
Бебе со пенис на грбот
  IDIVIDI Сервиси
Multibox
Мое видео
Chat
Фото
MAXarena
Webmail
Кој е кој
Download
E-cards
Форум
Games
Именик
Огласи
Речник
detsko zdravje
Пребарување
Пребарување по клучен збор во содржина
WEBmail
user:
pass:
Логирање на Web пошта
IDIVIDI Речник
Powered by MagnumPRO
Download
A1 телевизија
IDIVIDI™, Copyright Македонски Телеком - 2004
преземи