четврток, 11.03.2010

  IDIVIDI Мени
Именик
download
Здравје / Исхрана

Со омега-3 против жолтите дамки

Доколку сакате да го зачувате видот и да ја отстраните опасноста од дегенерација и појава на жолти дамки, типични за старите лица, тогаш во вашата исхрана барем еднаш неделно требате да ја вклучите риба богата со омега-3 масните киселини (лосос, туна, сардина и други).

Научниците ги анализирале податоците за исхраната на 150 пациенти и на 2.170 здрави лица на иста старосна возраст. Резултатите од истражувањето недвосмислено покажале дека лицата кои консумираат риби, богати со омега-3 масни киселини за 50 отсто имаат помали шанси за жолтите дамки

Слично дејство имаат и антиоксидансите како што се лутеинот, застапен во зелениот зеленчук и витаминот Ц. Иако истражувањата на оваа тема се уште не се завршени, експертите советуваат дека антиоксидансите можат да претставуваат дополнување на терапијата за справување со ова очно заболување.


Наjновo од Здравје
Пронајден нов лек за холестеролот
Направен алкохол од кој брзо се трезни
Потврдена антиканцерогената лековитост на папајата
Не реагирајте веднаш на навредите
Тинејџери „полудеа“ по „апчиња за интелигенција“
Докажано: Донирањето на бубрег не го скратува животот
На Кинескиња и израснал „ѓаволски“ рог?
Ефективна диета за квалитетно слабеење
Цревните бактерии виновни за дебелината
Една банана дневно за здрав и долг живот
Едно јаболко дневно го зајакнува имунолошкиот систем
Колач за пет минути - вистински хит на интенрет
Зачувајте ги артериите и срцето
Помалку сол не значи и помалку натриум
Витамини кои го олеснуваат животот
Optic
  IDIVIDI Сервиси
Едукација
Multibox
Мое видео
Chat
Фото
MAXarena
Webmail
Download
E-cards
Форум
Games
Именик
Огласи
Речник
ТВ програма
detsko zdravje
Пребарување
Пребарување по клучен збор во содржина
 
корисничко име
лозинка
WEBmail
IDIVIDI Речник
Powered by MagnumPRO
Download
IDIVIDI™, Copyright Македонски Телеком - 2004
преземи