
|
 |
Здравје / Исхрана
|
|
Чај од хибискус за контрола на притисокот
Три шолји чај од хибискус дневно ја намалуваат опасноста од зголемен крвен притисок, покажаа американско истражување.
Научници од Универзитетот Тафтс во Бостон го донесоа заклучокот откако извршија истражување на група од 65 физички и психички здрави жени и мажи, кои имале зголемен крвен притисок.
Половина од учесниците во истражувањето дневно пиеле по три шолји чај од хибискус, а другата половина консумирале ароматизиран „плацебо“.
После шест недели, истражувачите утврдиле дека крвниот притисок на групата која консумирала чај од хибискус е под контрола, за разлика од оние кои не ја практикувале предвидената доза.
|
|
|
 |
|
 |
 |
Пребарување
|
|
|
|
|
|
 |
IDIVIDI Речник
|
|
|
|
| Powered by MagnumPRO |
|
|
|