петок, 30.05.2008

  IDIVIDI Мени
Здравје / Медицина

Црното вино ја намалува опасноста од заболување на црниот дроб

Секојдневното конзумирање по една чаша црно вино ја намалува опасноста од заболување на црниот дроб, покажаа резултатите од истражувањето што го спроведоа научници од Медицинскиот факултет во Сан Диего.

Со истражувањето биле опфатени 12.000 луѓе. Резултатите покажаа дека луѓето кои пијат по една чаша црно вино дневно имаат двојно помали шанси за заболување на црниот дроб од апсолутните апстиненти.

Но, како што велат научниците, тоа не е случај и со пивото или жестоките пијалоци. Црното вино содржи моќен полифенол „ресвератрол“ што се наоѓа во кората на грозјето, кој го забавува стареењето и влијае против дијабетес и дебелина.


Наjновo од Здравје
Диета за болестите на црниот дроб
Како да живеете со низок притисок
Пицата извор на антиоксиданси
Кариесот се јавува и кај бебињата
Умерено со јадењето риба
Функционална храна - нов тренд на лекување
Ракот на дојка и соочување со психичките кризи
Црното вино ја намалува опасноста од заболување на црниот дроб
Исправеното седење лошо за грбот
Откриена причината за “вселенската болест“
Синуситис - ваш ноќен кошмар
Силни болки во стомакот
Проширени вени
Стресни трудници раѓаат астматични и алергични деца
  IDIVIDI Сервиси
Multibox
Мое видео
Chat
Фото
MAXarena
Webmail
Кој е кој
Download
E-cards
Форум
Games
Именик
Огласи
Речник
Апел за помош
detsko zdravje
Лига на шампиони ’07
Пребарување
Пребарување по клучен збор во содржина
WEBmail
user:
pass:
Логирање на Web пошта
IDIVIDI Речник
Powered by MagnumPRO
Download
A1 телевизија
IDIVIDI™, Copyright Македонски Телеком - 2004
преземи