недела, 23.11.2008

  IDIVIDI Мени
Клуб на пријатели
Здравје / Медицина

Аналгетиците штитат од рак на дојка

Редовната употреба на вообичаените аналгетици, како што се аспиринот и ибупрофенот го намалуваат ризикот од рак на дојка, покажа новото истражување со кое беа опфатени 2,7 милиони жени.

Студијата објавена во „Journal of the National Cancer Institute“ покажа дека аспиринот го намалува ризикот од овој тип на рак за 13 отсто, додека ибупрофенот за 20 отсто.

Научните сепак предупредуваат дека долгорочната употреба на аналгетици може да создаде сериозни проблеми.

Досега направени се повеќе испитувања за влијанието на аналгетиците врз ракот. Последното истражување е преглед на 38 од овие релијабилни испитувања, во кое се комбинираат резултатите од претходните се со цел да се добие една појасна слика.

Аспиринот и ибупрофенот се нестеролски анти-инфламаторски лекови. Се чини дека нивната способност да влијаат врз воспалителните процеси е клучна за борбата против ракот.

Научниците сметаат дека двете хемикалии COX1 и COX2, кои ги продуцира телото и кои го потпомагаат создавањето на воспалението, имаат важна улога во развојот на ракот. Овие хемикалии делуваат врз клеточната делба, изумирањето на клетките, врз создавањето на нови крвни садови кои ќе ги хранат туморите, како и врз тоа како ќе реагира имуниот систем на телото.

Се чини дека овие нестеролски анти-инфламаторски лекови ги инхибираат овие хемикалии. Жените кои често земаат аспирин или ибупрофен имаат за 12 отсто помали шанси да добијат рак на дојка, во споредба со оние кои не ги земаат овие лекови.

Предводникот на истражувањето, доктор Мајар Ерминан, од „University of British Columbia“, вели дека резултатите се охрабрувачки и оти би можеле да помогнат за откривање на потеклото на ракот на дојка. Сепак, Ерминан предупреди дека жените не смеат да ги присвојат аналгетиците како дел од нивниот начин на борба против оваа болест.

„Не гои препорачуваме рутинското користење на нестеролски анти-инфламаторски лекови се додека не се направат поопсежни и подетални истражувања“, изјави др. Ерминан.


Наjновo од Здравје
Со трчање до подолг живот
Со цимет против дијабетес
Четири начини да го намалите крвниот притисок
Тинејџерка преживеала 118 дена без срце
Нов лек против сида ?
Интегративна медицина за добро лекување
Прво пресадување на орган од основни клетки
Колабирал играјќи на компјутер
Поголема половина - поголем ризик од смрт
Со трансплантација на коскена срж излечиле пациент од сида
„Интелигентно апче“
  IDIVIDI Сервиси
Едукација
Multibox
Мое видео
Chat
Фото
MAXarena
Webmail
Кој е кој
Download
E-cards
Форум
Games
Именик
Огласи
Речник
Изложба
detsko zdravje
Топ стории за последните 7 дена од
Медицина
Тинејџерка преживеала 118 дена без срце
Прво пресадување на орган од основни клетки
Четири начини да го намалите крвниот притисок
Колабирал играјќи на компјутер
Нов лек против сида ?
Пребарување
Пребарување по клучен збор во содржина
 
корисничко име
лозинка
WEBmail
IDIVIDI Речник
Powered by MagnumPRO
Download
A1 телевизија
IDIVIDI™, Copyright Македонски Телеком - 2004
преземи