Праисториски летачки грабливец со големина на авион

Остатоци од летачки грабливец кој владеел со небото пред околу 70 милиони години биле откриени во Монголија, а истражувачите велат дека откриениот вид бил најголем.

Фосилните остатоци припаѓаат на еден вид птеросаурус – група на летачки рептили кои живееле истовремено со диносаурусите. Овие животни биле првите ‘рбетници кои еволуирале да можат да летаат и се смета дека се најголемите летечки животни кои било кога постоеле на Земјата.

Врстата на птеросаурусoт откриен во Монголија сè уште не е идентификувана, со според големината на фрагментите од коските на вратот, тој бил огромен.

Тимот истражувачи сметаат дека тој може да се спореди со двете најголеми врсти кои ни се познати: квецалкоатлусот и хацегоптериксот, чиј распон на крилјата бил околу 11 метри – што е димензија слична на малечките авиони.

Возможно е пронајденото животно да било помало од останатите од неговата врста, а решавањето на мистеријата поврзана со него би побарувало да се пронајдат повеќе фосили од тој тип.