Порано постоеле пингвини големи колку луѓе

Од фосили пронајдени во Нов Зеланд била идентификуван нов вид на пингвини наречен Crossvallia waiparensis кои биле високи 1.6 метри, а живееле пред 66 до 56 милиони години.

Истражувачите ги анализирале фосилите откриени во морски депозити каде биле откриени и 4 други видови на џиновски пингвини, а првото откритие било пред повеќе од 30 години.

Тука откриените фосили помогнале на научниците подобро да ја разберат еволуцијата на пингвините, а се смета дека има уште фосили на нови видови кои чекаат да добијат опис и име.

Анализата на најновите коски сугерира дека Crossvallia waiparensis пингвините биле во најблиско сродство во Crossvallia unienwillia, уште еден џиновски вид пингвини откриени на Антарктикот во 2000-та. И двата вида имаат уникатни стапала кои сугерираат дека пливањето играло поголема улога во нивните животи, во споредба со модерните пингвини.

Или тоа, или сè уште не биле адаптирани да стојат исправени, како сегашните пингвини. Кога Crossvalia биле живи, Нов Зеланд и Антарктикот биле многу поразлични отколку сега – Антарктикот бил покриен со шуми и двете имале многу потопла клима.