И покрај големата реклама на различните Android Wear паметни часовници и нивната поддршка од гигантите како што се LG Electronics, Samsung и Motorola Mobility, минатата година се испорачани се на се 720.000 такви уреди.
Овој податок го изнесе аналитичката куќа Canalys, а заклучокот е едноставен, потрошувачите не се заинтересирани за таканаречените smartwatch уреди.
Најголем проблем е недоволната употребливост на уредите кои имаат висока цена, а аналитичарите веруваат дека Android Wear платформата мора да созрее во повеќе категории за да стане популарна.
“Платформата ќе мора значително да се подобри во иднина, но веруваме дека и тоа ќе се случи“, вели аналитичарот на Canalysov, Даниел Мате.
Подобар интерфејс, траењето на батеријата, нови можности се само дел од нештата на кои Google и неговите хардверски партнери ќе треба да поработат.
“Android Wear едноставно не е добар”, вели Мате.
Франциско Џеронимо, директорот за истражување на мобилни уреди на IDC во Европа, верува дека еден од поголемите проблеми е траењето батеријата, што не е лесно решлив проблем.
Надвор од технолошката приказна, најголемиот проблем аналитичарите го гледаат во тоа дека Google како и производителите на хардвер не се во можност да понудат причина зошто произведувачите би требало да инвестираат во овие уреди.