Зад имињата на светските градови, барем кога се работи за нивните англиски имиња, се кријат интересни поими кои може да се искористат за брендирање на истите. Со оваа логика се послужила и фотографката Раулика Теодора Попешу, која креирала нови интересни логоа за европските градови.
- Се потрудив да направам оглас за една туристичка агенција и додека истражував почнав да се прашувам со каква илустрација би прикажала поедино име на некој град, изјавува оваа Романка која се занимава со маркетинг.
Па така сознала дека Братислава започнува со англискиот збор „bra“ што значи градник, Будимпешта односно Budapest го означува големиот Буда, додека Исланд (Iceland) го содржи зборот сладолед.
Кога сме кај Ливерпул, кој на англиски е Liverpool, во името содржи базен, а пак Манчестер содржи човек. Градот Букурешт или Bucharest фонетски содржи кола или „car“ на англиски јазик, а пак Лондон со последниот слог –ОН е означен како копче за пуштање.