Nju-Jork, 15 nëntor 2017 (MIA) - Psikologjia e "bindjes masive" me fushatat onlajn, tregon se konkretisht ata e rrisin shitjen e prodhimit për madje 50 për qind.
Në një eksperiment, i cili ka përfshirë 3,5 milionë njerëz, shkencëtarët e kanë analizuar pëlqimin e përdoruesit të Facebook-ut, që të "hyjnë" në gjurmën e tij psikologjike - pa marrë parasysh nëse bëhet fjalë për person introvert apo ekstrovert.
Hulumtuesit në atë mënyrë treguan se ajo "gjurmë e vogël digjitale" nga përdoruesi mundet edhe atë të ndikojë në reklamë e cila më vonë i prezantohet pikërisht atij.
Gjithçka filloi nga baza e madhe "lajke" të milion përdoruesve anonim të Facebook-ut. Ata të cilët e kanë "pëlqyer" Lady Gaga, për shembull, janë kualifikuar si më ekstrovent, ndërsa ata të cilët e kanë "pëlqyer" serialin "Stargejt" - si më introvert.
Reklamat më vonë janë krijuar pikërisht sipas këtyre karakteristikave, ndërsa jehona ka qenë e pabesueshme. Një reklamë është parë orej mbi tre milionë njerëz, ndërsa 20 për qind prej tyre edhe e kanë blerë prodhimin.
Ndërsa, e gjithë kjo tregon dhe se gjithçka që bëni në rrjetet sociale, ndiqet nga më shumë njerëz, sesa mendoni.