Истражувачки тим од Јапонија ја гледа пластиката, која инаку ја уништува животната средина, како материјал кој потенцијално би можел да ја спаси планетата.
Тие создале прототип на електрично возило чија каросерија има и пластични делови, кое го нарекле itoP (Iron to Polymer / од железо до полимер) и е направено во соработка со истражувачите од универзитетот во Токио и неколку приватни компании.
Колку едно возило е потешко, толку повеќе енергија му е потребна да стигне од точка А до точка Б. За електричните возила, тоа значи почеста потреба од полнење, па така целта на itoP е да се креира поефикасно електрично возило преку намалување на неговата тежина.
Просечните електрични возила тежат помеѓу 1300 и 1400kg, додека itoP тежи само 850kg благодарение на пластичната каросерија, акрилната шофершајбна и ултра-тенките гуми.
За жал, сегашната висока продукциска цена значи дека ваквите пластични возила сè уште не се спремни за комерцијалниот пазар.
Идејата на неговите создавачи е сега засега да ја игнорираат цената и да се обидат да постигнат драматични придобивки во функцијата и ефикасноста на автомобилот, за подоцна да се обидат да ја намалат цената на неговото производство.
Тие исто така се надеваат дека ќе изнајдат начин и да ја зголемат издржливоста на биоразградливата пластика за да идните дизајни на овој автомобил претставуваат помал товар врз животната средина откако повеќе нема да се во возна состојба.