Неконвенционални пијалаци за после тренинг

Вообичаениот пост-тренинг пијалок е протеинскиот шејк. Но, постојат и други пијалаци кои ем ќе ве освежат, ем ќе ви помогнат во опоравувањето. Дел од нив се:

1) Сок од цреши

Одредени студии сугерираат дека тркачите кои пиеле сок од цреши два пати дневно (710ml вкупно) една недела пред трка на голема далечина, имале значително помали болки во екстремитетите во споредба со контролната група која не го пиела. Ваквиот сок помага при опоравување на мускулите, поради моќните антиоксиданси во него.

2) Чоколадно млеко

Чоколадното млеко не е само за деца – напротив, разни студии секојдневно ги докажуваат придобивките од ваквото млеко во однос на опоравувањето по тренингот. Причината за тоа е што овој пијалак комбинира јаглехидрати и протеини, а протеинот од сурутка кој го содржи во себе ја има аминокиселината леуцин, која помага при создавањето на мускули.

3) Јаворова вода

Јаворовата вода е вид на хидратација која е исто така и јаглехидрат, така што доколку ја пиете по тренингот, ќе помогне за нормализирање на шеќерот во крвта кој е потрошен за време на вежбањето. Што и да внесувате во себе по тренинг, водете грижа односот на количината јаглехидрати и протеини да е 2 или 3 према 1.



Прочитајте: затвори
  • РЕПЕРТОАРИ
IDIVIDI Сервиси
IDIVIDI Речник
Powered by MagnumPRO
Download
Временска прогноза

Н/А

Нема
Битола
Н/А
Нема
Охрид
Н/А
Нема
Скопје
Виц на денот
Си бил некој човек што имал папагал кој зборувал многу безобразни работи.
Еданш му иделе гости.
Папагалот го ставил во фриждер.
Арно ама гостите пиеле многу кока-кола.И кога...
webmail
IDIVIDI Радио
Македонски
Pop
Classical
Dance
Hip-Hop
Jazz
Rock
Ambient
Tehno&Trance
Состојба на патиштата
Веста се ажурира
Верски календар
На денешен ден
1398.- Монголско-туранскиот војсководец Тамерлан...
1644.- Веднаш по полнолетството на престолот...
1709.- Родена е руската царица Елисавета...
1737.- Умре Италијанецот Антонио Страдивари,...
Хороскоп

Овен Бик Близнаци Рак Лав Девица Вага Скорпија Стрелец Јарец Водолија Риби