Храна што ќе ви даде енергија по тренингот

Без разлика на интензитетот на тренингот, храната која се консумира по вежбањето е исклучително важна, бидејќи на телото му се потребни хранливи состојки за да се опорави и да ги обнови мускулите.

Еве што е најдобро да јадете по тренингот, а пред обемната вечера.

1) Тврдо варени јајца и двопек

Оваа комбинација од протеин и здрави јаглехидрати која треба да се консумира 30-тина минути по завршувањето на тренингот ќе ви помогне за побрзо „доаѓање на себе“.

2) Путер од кикирики и јаболко

Храната како оваа ќе ја забрза испораката на гликоген назад во мускулите со што започнува нивното обновување и градење.

3) Бадеми, ореви и слично

Сите овие здрави „грицки“ (кои не смеат да се пржени) содржат протеини и амино киселини потребни за обнова на мускулите.

4) Банани

Бананите се богати со калиум кој го спречува грчењето на мускулите и помага при рехидрирањето на организмот.



Прочитајте: затвори
  • РЕПЕРТОАРИ
IDIVIDI Сервиси
IDIVIDI Речник
Powered by MagnumPRO
Download
Временска прогноза

Н/А

Нема
Битола
Н/А
Нема
Охрид
Н/А
Нема
Скопје
Виц на денот
-Изгледа твојата жена обожава да носи чудни шешири?
-Немам поим. Меѓутоа последен пат на шеширот имаше толку цвеќе што три погребни поворки ја следеа до дома
webmail
IDIVIDI Радио
Македонски
Pop
Classical
Dance
Hip-Hop
Jazz
Rock
Ambient
Tehno&Trance
Состојба на патиштата
Веста се ажурира
Верски календар
На денешен ден
1547.- Кнезот Иван Четврти, во историјата познат...
1581.- Англискиот парламент изгласа строги мерки...
1749.- Роден е италијанскиот писател Виторио...
1778.- Франција ја призна независноста на САД...
Хороскоп

Овен Бик Близнаци Рак Лав Девица Вага Скорпија Стрелец Јарец Водолија Риби