Вежби за превенција од болки во колената

Колената се постојано изложени на притисок од различен интензитет, бидејќи ги користиме за седнување, станување, одење, трчање и неброени движења со нозете. Еве 5 најдобри вежби за превенција на болките во нив:

1) Пешачење

Пешачењето е една од најдобрите вежби за општото здравје, а е исклучително корисно за колената, особено кај постарите личности. Тоа е ефективна кардиоваскуларна вежба која најмалку ги оптоварува зглобовите, а доволно е само 15-30 минутно пешачење секој ден за да тие се оддржуваат во добра форма.

2) Подигање на нозете

Добар начин за одржување на здрави колена е зајакнување на мускулите околу нив, што го редуцира стресот кој тие го трпат при разните движења. Оваа вежба може да ја правите и на специјализирана машина во теретана, но и било каде по дома. Потребно е да легнете на подот, и додека едната нога е спуштена, да ја подигате другата околу 30cm. Повторувајте го ова со двете нозе во 3 сета од 10 до 12 повторувања.

3) „Ѕидно седење“

Оваа вежба ги зајакнува квадрицепсите и останатите помалечки мускулни групи околу зглобовите на колената, што како резултат ги одржува здрави со тек на годините. Се изведува така што со грбот се лепите за ѕидот и се спуштате во положба како да седите на столче. Колку пониско седнувате, толку вежбата е потешка и се чувствува поголем притисок во колената. Внимавајте бедрата секогаш да се паралелни со подот, и останете во оваа положба најмалку 30 секунди, или додека мускулите комплетно не ви откажат.

4) Истегнување на колено-до-бутот

Ова истегнување ги активира сите поголеми делови од ногата, коленото, и долниот дел од грбот. За да го изведете, седнете на подот со двете нозе исправени пред вас, и левата нога поместете ја кон задникот. Спуштете го левото колено на страна, поставувајќи го левото стопало на внатрешната страна од десниот бут. Потоа, превиткајте се во половината и полека движете се нанапред, испружувајќи ги рацете кон прстите на нозете. Останете во оваа положба 1 до 2 минути, а потоа направете го истото но од другата страна.

5) Чекорење со подигнување

Како старееме така лигаментите околу зглобот на коленото стануваат по крути, што значи дека потешко се справуваат со стресот врз нив што може да резултира со болка или повреда. За овие лигаменти да бидат пофлексибилни, треба да се вежба зглобот на коленото на безбеден начин – а одличен начин за тоа е чекорењето со подигнување.

За оваа вежба, потребно е да поставите платформа, или користите ниска клупа или скалило, и да ги поставите двете стапала на неа. Потоа, бавно спуштајте го едното стапало кон подот, допирајќи го со прстите, и потоа вратете го на платформата. Ова повторете го 10 до 12 пати, а потоа иста таква серија повторете и со другото скопало.



Прочитајте: затвори
  • РЕПЕРТОАРИ
IDIVIDI Сервиси
IDIVIDI Речник
Powered by MagnumPRO
Download
Временска прогноза

Н/А

Нема
Битола
Н/А
Нема
Охрид
Н/А
Нема
Скопје
Виц на денот
Мујо и Фата излегле со кучето на прошетка, кога по некое време Фата се сетила дека заборавила да облече гаќи. И му текнало на Мујо идеја:
- Фато, дај на кучето да те помириса...
webmail
IDIVIDI Радио
Македонски
Pop
Classical
Dance
Hip-Hop
Jazz
Rock
Ambient
Tehno&Trance
Состојба на патиштата
Интензитетот на сообраќајот на патните правци надвор од градските средини е умерен. На граничните премини нема поголеми задржувања за влез и за излез од државата. Оваа информација...
Верски календар
маченик и архиѓакон Лаврентиј. Времето на маченичката смрт на архиѓаконот на Римската црква Лаврентиј е годината 258. Во овој период христијаните во градот Рим се гонети особено...
На денешен ден
1839.- Велика Британија на почетокот на...
1914.- Јапонија и објави војна на Германија во...
1939.- Министрите за надворешни работи на...
1962.- Американскиот телекомуникациски сателит...
Хороскоп

Овен Бик Близнаци Рак Лав Девица Вага Скорпија Стрелец Јарец Водолија Риби