Хранливи состојки кои го подобруваат женското сексуално здравје

Некои моќни хранливи состојки кои ги има во храната, но и во форма на суплементи помагаат за олеснување на ПМС, ја зголемуваат сексуалната желба и го подобруваат здравјето на женскиот репродуктивен систем.

1) Магнезиум



Овој минерал ги релаксира мускулите со што се намалуваат грчевите, а го балансира и нивото на инсулин што помага во состојби како што е полицистичниот оваријален синдром. Препорачаната доза е 320 милиграми дневно (преку суплементи, бадеми, ленено семе и мешунки).

2) Витамин Д

Ниското ниво на витаминот Д е поврзано со габични инфекции како и инфекции на уринарниот тракт и бактериска вагиноза. Овој витамин ја зголемува продукцијата на антимикробни состојки наречени кателицидини, а го има во лососот, зајакнатите млечни производи и секако како суплемент.

3) Мака



На располагање во форма на прашок, оваа билка содржи мешавина од калциум, магнезиум и витамин Ц и ги балансира хормоните на стрес кои ја убиваат сексуалната желба. Се препорачува додавање на овој прашок на утринското смути.

4) Растителни влакна

Иако примарно се најкорисни за здравјето на стомакот, тие помагаат и за исфрлање на вишокот естроген од телото, што може дополнително да го редуцира ПМС-от.



Прочитајте: затвори
  • РЕПЕРТОАРИ
IDIVIDI Сервиси
IDIVIDI Речник
Powered by MagnumPRO
Download
Временска прогноза

Н/А

Нема
Битола
Н/А
Нема
Охрид
Н/А
Нема
Скопје
Виц на денот
Оглас: Продавам фарма со кокошки. Малку настинати.
Шифра: Могилчанец
webmail
IDIVIDI Радио
Македонски
Pop
Classical
Dance
Hip-Hop
Jazz
Rock
Ambient
Tehno&Trance
Состојба на патиштата
Веста се ажурира
Верски календар
На денешен ден
18 февруари 2013 (МИА)
1405.- Во текот на инвазијата која ја предводеше...
1455.- Умре италијанскиот сликар Фра Анџелико,...
1516.- Родена е англиската кралица Мери Прва...
Хороскоп

Овен Бик Близнаци Рак Лав Девица Вага Скорпија Стрелец Јарец Водолија Риби