Hyndai i30 N е првиот автомобил од „N” саб-брендот на Hyndai. чиј што шеф Алберт Бирман е поранешен инженер на BMW M серијата и ќе биде понуден во стандардна и „performance pack” верзија.
Се претпоставува дека во овој модел ќе биде вграден 2.0 литарски turbocharged бензински мотор од околу 263 коњски сили (кој бил тестиран на трка во техничкиот центар на компанијата во Германија), меѓутоа инженерите на Hyndai немаат потврдено дали тоа ќе бидат финалните бројки.
Според зборовите на Бирман, тие кај N моделите сакаат да ги постигнат карактеристиките кои ги имаат тркачките автомобили – голема брзина на рамен пат, способност за доцно кочење и остро фаќање на кривини, како и способноста автомобилот да почне да забрзува што поскоро по излегувањето од кривината.
Во однос на обичниот i30 модел, помеѓу другото, N верзијата ќе има зацврсната шасија, побрз и попрецизен менувач, по „цврст“ мотор за да се справува со зголемената сила на кочење, попрецизен и почувствителен механички серво волан, како и ABS подесен да одговара на модифицираните амортизери и гумите со појаки перформанси.
На почетокот ќе се нуди исклучиво 6-брзински менувач, а година дена по официјалното појавување на пазарот ќе биде понуден и спортска автоматска верзија.
Сега засега, не се размислува за користење на погон на сите четири тркала или на хибридна технологија во N моделите, но Бирман е отворен за таа можност доколку е неопходно во иднина.