Од Mercedes планираат масовна реорганизација на нивната SUV линија со 5 нови модели до крај на декадата.
GLA кросоверот ќе биде најмалиот и најевтин член на таа SUV фамилија и иако сегашниот модел доби подновување во јануари, втората генерација веќе се развива и треба да дебитира во 2019-та.
На сликите и шпионските фотографии се гледа како би требало да изгледа новата верзија на овој ривал на Audi Q2, од кои најзабележителни се сменетите LED предни и задни фарови.
Меѓутоа, најголемите измени нема да бидат визуелни, туку „под хаубата“.
Со новата генерација на А-класата која треба да се појави во 2018-та, Mercedes планира да претстави и нова верзија на MFA архитектурата која моментално се наоѓа под хечбек и GLA моделите кои моментално се на пазарот. Наречена MFA2, новата архитектура ќе биде вградена во идната генерација на GLA моделите, кои ќе имаат поголемо оскино растојание и ќе бидат пошироки од сегашните, што значи и дека ќе имаат поголем простор во кабината.
Во поглед на моторите, новото GLA се очекува да ги има истите кои ќе бидат понудени кај идната A-класа – тоа значи новите модуларни 2.0 литарски 4-цилиндрични турбодизел (дел од инвестицијата на Mercedes од 2.5 билиони евра во дизел технологија) , кои треба да ја заменат сегашната 2.1 литарска линија мотори.
Понудени ќе бидат и 2.0 литарски 4-цилиндрични турбо бензински мотори, додека предводник на серијата ќе биде Mercedes-AMG варијантата со над 400 коњски сили. MFA2 платформата би можела да отвори пат и за plug-in хибридна технологија, која во секој случај прво би била испробана кај A-класата.
Во внатрешноста се очекува сосема нова архитектура, која нивното на технологија и финишот на изработка би ги приближила GLA моделите со оние од новата Е-класа. Тоа би вклучувало употреба на нови материјали, поедноставен изглед на командната табла и поголеми дигитални дисплеи, како и нова верзија на COMAND infotainment системот на Mercedes.
Новата GLA серија би требало да е опремена и со наредната генерација на полу-автономната технологија за асистенција при возење.