Авиокомпаниите тестираат разни начини за авионите да ги направат подобри за опкружувањето. Virgin Atlantic неодамна користеше рециклиран отпад како гориво за комерцијален лет, додека Boeing и JetBlue се обидуваат да креираат хибридни електрични авиони.
Холандската авиокомпанија KLM Royal Dutch Airlines има сосема различен пристап. Во партнерство со технолошкиот универзитет Делфт тие го развиле „Flying-V” авион со нов радикален дизајн кој патниците ги сместува во внатрешноста на крилјата и на кој би му било потребно помалку гориво во споредба со класичните авиони.
Според пресметките на истражувачите, новиот дизајн на Flying-V би му овозможил да транспортира скоро ист број на патници како Airbus A350, но со користење на 20% помалку гориво.
Причината за тоа е што ваквиот дизајн на трупот на авионот активно допринесува за поефикасно полетување, креирајќи помало аеродинамично влечење.