Колку треба да се вежба за време на бременоста?

Неодамна беше објавено канадското упатство за физичка активност за време на бременоста за 2019-та, кое нуди некои изненадувачки препораки за бремените жени.



Еден од авторите е Др. Марџи Давенпорт, професор по кинезиологија, спорт и рекреација на универзитетот на Алберта, чија дипломска работа се фокусира на користењето на пренатални вежби за промовирање на кардиометаболичко здравје кај жените дијагностицирани со и со ризик од гестациски дијабетес.

Таа развила таргет зони за бремени жени (кои се вклучени во новите упатства), а во својот постдокторат се задржала на истражување на влијанието на вежбањето врз цереброваскуларната функција кај постарите лица, со фокус на жените во менопауза.



Во деталниот извештај се формулирани 6 препораки за вежбање за време на бременоста, и тоа:

- Најмалку 150 минути неделно вежбање со среден интензитет

- Вежбите треба да се прават најмалку 3 дена во неделата

- Вежбите треба да вклучуваат разни аеробни, како и активности со отпор

Според неа, не постои лошо време кога да се започне со физичка активност во бременоста – колку порано, толку подобро.



Прочитајте: затвори
  • РЕПЕРТОАРИ
IDIVIDI Сервиси
IDIVIDI Речник
Powered by MagnumPRO
Download
Временска прогноза

Н/А

Нема
Битола
Н/А
Нема
Охрид
Н/А
Нема
Скопје
Виц на денот
- Сине, што сакаш мама да ти купи за роденден?
- Улошки.
- Зошто баш улошки?
- Па на телевизија стално зборат дека со нив можеш да пливаш, да играш тенис, да јаваш...

* * *...
webmail
IDIVIDI Радио
Македонски
Pop
Classical
Dance
Hip-Hop
Jazz
Rock
Ambient
Tehno&Trance
Состојба на патиштата
Веста се ажурира
Верски календар
На денешен ден
- Ден на македонското судство
1492.- Кралот Фернандо Петти Католички им даде...
1547.- Умре францускиот крал Франсоа Први, кој...
1596.- Во Хаг е роден Рене Декарт, француски...
Хороскоп

Овен Бик Близнаци Рак Лав Девица Вага Скорпија Стрелец Јарец Водолија Риби