Моето дете не сака во училиште! Што да правиме?

Одбивањето на училиштето често изгледа како инает, но зад него обично стои некој конкретен проблем. Ако го откриеме вистинскиот корен, полесно ќе најдеме решение. Со разговор, спроведување на рутина и соработка со наставниците, училиштето може да стане место каде детето се чувствува безбедно и мотивирано.



Еве пет чести ситуации со реални примери и предлози за родителите.

1. Проблем: Детето има страв или анксиозност

Пример: Наутро, пред влез во училиште, детето почнува да плаче и да ве држи за рака: „Мамо, не оставај ме, не сакам таму!“

Решение: Наместо да го критикувате („Голем си, не се плаши“), кажете: „Знам дека ти е тешко кога треба да се разделиме. Ајде да направиме наш таен поздрав и ќе се видиме по завршување на часовите.“ Така детето чувствува поддршка и сигурност.

2. Проблем: Се чувствува изолирано или има проблеми со врсници

Пример: По враќање од училиште, вашето дете вели: „Никој не сака да седи со мене во клупа.“

Решение: Слушнете го без да прекинувате, па прашајте: „Како можеме заедно да го решиме ова?“ Потоа разговарајте со наставникот, а дома охрабрете го детето да повика другар на игра. Создавањето блиски пријателства надвор од училница помага да се зголеми неговата самодоверба во групата.

3. Проблем: Има потешкотии во учењето

Пример: Наставничката ви кажува дека детето постојано се извлекува кога треба да чита на глас. Дома, одеднаш има „болки во стомак“ кога треба да пишува домашна.

Решение: Наместо да го форсирате, издвојте 10 минути дневно заедничко читање. Ако сака стрипови или книги со слики, дозволете му да избере. Малите победи градат доверба на долг рок. По потреба, вклучете и дополнителна помош од педагог или логопед.

4. Проблем: Училиштето му изгледа здодевно или бесмислено

Пример: Детето постојано прашува: „Зошто треба да учам математика? Никогаш нема да ми треба.“

Решение: Покажете практичен пример. Пресметајте заедно колку чини заедничкиот неделен пазар или колку минути се потребни за неговата омилена видео-игра да заврши една мисија. Така сфаќа дека учењето има врска со секојдневниот живот.

5. Проблем: Недостаток на рутина и дисциплина

Пример: Детето доцна легнува, наутро е поспано и нервозно, па секој пат се расправа со вас: „Не ми се станува, не одам!“

Решение: Воведете рутина – легнување во исто време и утрински распоред (станување, појадок, облекување). Децата се чувствуваат посигурно кога денот им е предвидлив. Со време, утринскиот отпор се намалу



Прочитајте: затвори
  • РЕПЕРТОАРИ
IDIVIDI Сервиси
IDIVIDI Речник
Powered by MagnumPRO
Download
Временска прогноза

Н/А

Нема
Битола
Н/А
Нема
Охрид
Н/А
Нема
Скопје
Виц на денот
Бега некој резервист од воената полиција и влегува во црква. Гледа внатре една калуѓерка и бргу се сокрила под нејзината сукња. Кога влегле полицајците и виделе дека го нема, си...
webmail
IDIVIDI Радио
Македонски
Pop
Classical
Dance
Hip-Hop
Jazz
Rock
Ambient
Tehno&Trance
Состојба на патиштата
Веста се ажурира
Верски календар
На денешен ден
1786.- Италијанскиот лекар и природонаучник...
1821.- Република Костарика (шпанска колонија од...
1822.- Францускиот ориенталист Жан Франсоа...
1852.- Во Лондон умре Артур Велзли Велингтон,...
Хороскоп

Овен Бик Близнаци Рак Лав Девица Вага Скорпија Стрелец Јарец Водолија Риби