недела, 08.06.2008

  IDIVIDI Мени
Избори 2008
Здравје / Исхрана

Диети кај децата имаат контра ефект

Научниците од универзитетот во Пенсилванија утврдиле дека децата и нивните родители се многу свесни кога малечките почнуваат да се дебелеат, но не го знаат најдобриот начин за слабеење. Имено, девојчињата кои од петтата година покажуваа склоност кон дебелеење, од деветтата година од животот родителите ги ставаат на диета, но набргу констатираат дека наместо да слабеат, тие добиваат на килажа.

Џенифер Шанк и Лин Берч, чија специјалност се диетите, направиле истражување врз 153 девојчиња. Оние кои сметале дека имаат вишок на килограми, се обидувале со најразлични диети да ги намалат, но наместо да слабеат, станувале покрупни. Колку повеќе станувале несреќни поради додавањето килограми, толку погрчевито се фрлале на диети, но без успех. Студијата ги потврдила наодите на некои постари истражувања во кои се наведува дека колку повеќе се трудат да ја контролираат тежината, толку повеќе се почести случаите на дебелеење.


„Дури и во претшколските установи, пред да се јави итната потреба за ограничување на количината на храна, мајките со начинот на готвење се обидуваат на девојчињата да им го ограничат пристапот до гурманска и вкусна храна. Тоа може кај децата да создаде навика за претерано земање на храна“, велат Шанк и Берч.

Семејствата кои спаѓаат во средната класа посебно се трудат на децата да им забранат да грицкаат пред ТВ екраните или додека читаат книга, бидејќи не сакаат да имаат полнички деца.

„Сепак, пред да се создаде навика за умереност, овој начин на исхрана може да предизвика нерегулирано прејадување. Наместо тоа, родителите и самите пред децата треба да демонстрираат здрав пристап во исхраната и да практикуваат умерени физички активности“, заклучуваат истражувачите и додаваат дека родителите може да помогнат така што на девојчињата ќе им забранат да јадат се и сешто, особено често да јадат брза храна.

(Д.Т)




Сродни вести
Диета со грозје
Диета ако имате...
Диета за болестите на црниот дроб
Жените по 10 години се на диета
Брчки после диета
На диета во топ форма
Како да издржете на диета
Екстремните диети го скратуваат животот
На диета до Белград
Како да издржите во диетата
Зошто диетите не делуваат?
Наjновo од Здравје
7 нови правила против маснотиите во крвта
Забни инпланти - скапо, но трајно решение
Диета со грозје
Природни напивки за разладување
Со алкохол против артритис
Диети кај децата имаат контра ефект
Ладната вода сепак најдобра за изгореници
„Волшебно овошје“ - од киселo во благо
Азиска тиква против дијабетес
Диета ако имате...
Млекото ја намалува телесната тежина
Диета за болестите на црниот дроб
Пицата извор на антиоксиданси
  IDIVIDI Сервиси
Multibox
Мое видео
Chat
Фото
MAXarena
Webmail
Кој е кој
Download
E-cards
Форум
Games
Именик
Огласи
Речник
detsko zdravje
Пребарување
Пребарување по клучен збор во содржина
WEBmail
user:
pass:
Логирање на Web пошта
IDIVIDI Речник
Powered by MagnumPRO
Download
A1 телевизија
IDIVIDI™, Copyright Македонски Телеком - 2004
преземи